četvrtak, 2. travnja 2015.

March favorites!!!




Dobro jutro!!! Post je pisan po noći, a objavljen tek danas jer mislim da nisam u stanju u 2 ujutro vidjeti sve greške. Ovo su proizvodi koje sam najčešće koristila u ožujku i koji su me oduševili.

Ljubim vas...


Good morning!!! This post was written at night and it published today because I think that I was unable to see all errors in 2 a.m. These are product that I have often used in March which delighted me.

Kisses...

 
Gležnjače

Mislim da je dovoljno reći da su ovo trenutno najudobnije čizmice koje posjedujem. Stabilna peta, brušena koža, kristalići i ljubav na prvi pogled... Proglašavam ih trenutno najdražima. I da kupljene su Lidlu :)

Ankle boots

I think it´s enough to say that they are the most comfortable ankle boots I own. A stable heel, suede, crystals and love to the first sight... Currently they are favorite. I bought it in Lidl :)




L´oreal Prodigy Sunset blonde

Trenutno mi je kosa narandžasto-plava, kao što se primijetili u prethodnom postu. Ovo je već treći puta da koristim ovu boju i prezadovoljna sam. Jedino što narandžasti efekt traje otprilike 3 tjedna. Iznenadilo me je što je kosa nakon bojanja mekana i svilenkasta, a efekt možete produžiti korištenjem regeneratora-maske koju dobijete uz boju. Uglavnom probajte ;)

L´oreal Prodigy Sunset blonde

Currently my hair is orange-blonde, as you noted in the previous post. This is the third time that I use this color and I am more than satisfied. Unfortunately, orange effect lasts about three weeks. I was surprised that hair after dyeing is soft and silky, and the effect you can extend to use conditioner-masks that you get it in box. Try it :)




Garnier micelarna otopina

Koristim ju navečer za skidanje šminke. Savršena je. S jednom vaticom skinem šminku oko očiju, a s drugom puder i rumenilo. Nakon toga operem lice s gelom (o njemu neki drugi put) i nemam nikakvih problema s licem. Pakiranje je veliko i meni traje oko 3 mjeseca.

Garnier micellar water

I use it before bed for removing makeup and it´s perfect. With one cotton pad I remove eye make-up and with the second I remove powder and blush. Then I wash my face with a gel (next time about that) and I have no problems with my skin. Packaging was great and it takes about three months.




Rimmel renew & lift puder (100 ivory)

Dobila sam 3 testera ovog pudera. Prekrivanje nije jako (meni to nije ni bitno, jer, nasreću, nema problema s tenom) ali je boja identična mojoj koži. Svijetle sam puti te mi je svaki puder bio pretaman. Ako ste vampirske puti kao ja, probajte.

Rimmel renew & lift powder (100 ivory)

I got three testers of this powder. Coverage is subtle (it doesn't matter to me that much, because I have no problems with my skin) but the color is identical to my skin. I have fair complexion and other powders were too dark for me. If you have a vampire complexion like me, try it.




Vintage naočale

Ovaj mjesec sam najčešće nosila baš ove naočale. Pripadaju mojoj baki i starije su od mene. Podignu svaku kombinaciju i izgledaju savršeno.

Vintage sunglasses

This month I usually wear this sunglasses. They belong my grandmother and they older than I am. They raise each combination and they look perfect.




Evelin 8 in 1 total action nail conditioner

Spas za tanke i listajuću nokte. Nanosi se 4 dana sloj na sloj te se zatim skine odstranjivačem laka za nokte i sve ispočetka. Nokti su vidljivo čvršći i sjajniji. Ovaj lak koristi većina mojih prijateljica i sve su prezadovoljne s njim. Meni je spasio nokte :)

Evelin 8 in 1 total action nail conditioner

For thin and leafing through nails. It´s apply for four days layer to layer and then removed with acetone and all over again. The nails are visibly firmer and more radiant. This conditioner use most of my friends and they are all pleased with it. This conditioner was save my nails :)










Nema komentara:

Objavi komentar