srijeda, 8. travnja 2015.

Weekly inspiration



Odlučila sam uvesti novu temu na blog - sve što me je inspiriralo u tjedan dana. Ja sam jedna od onih osoba koja zanimljive slike outfita, interijera ili jednostavne obične slike koje me u tom trenutku inspiriraju sprema na mobitel ili računalo, ovisno gdje ih pronađem. Mislim da bi ovo moglo biti zanimljivo kada se sve slike slične teme skupe na jedno mjesto ili u ovom slučaju postu. Ovaj tjedan, s obzirom na kišu i vjetar (bolje rečeno oluju), prikazat ću vam slike koje mene podsjećaju na ljeto, sunce i stanje ˝mozak na paši˝. Kako vam se sviđa ovakva vrsta posta, da li i vi spremate slike koje vas inspiriraju?

Do sljedećeg posta, ljubim vas...


I decide to introduce a new topic on blog - what inspired me this week. I like to save all interesting photos that I see on my phone or laptop - outfits, interiors or just ordinary pictures that inspire me. I love that kind of post. This week I will show you photos that remind me of summer, sun and relaxation because outside is rainy and windy. How do you like this kind of post, if you store pictures that inspired you?

Till the next post, kisses...






Source: The Fahion Hub, Pinterest, Instagram

Nema komentara:

Objavi komentar