nedjelja, 31. svibnja 2015.

Sunny days


Za sunčanu nedjelju ˝color block˝. Žute platforme i  tirkizna torbica na podlozi od trapera i obične crno-bijele majice. Jednostavno, a efektno. Primjetit ćete da mi je kosa tamnija. Odlučila sam se nakon godina ˝pituranja˝ vratiti u svoju prirodnu boju. Pronalaženje prave boje nije bilo jednostavno jer je već i moja mama zaboravila kakvu joj dijete ima boju kose :) Nakon što je Sanja (najbolja frizerka ikad, koja nikad ne skraćuje kosu više od onog koliko ti pokaže i koja me uvijek pita, jedno 10 puta, kada radim neku drastičnu promjenu, jesi sigurna???) obavila ˝pituranje˝ i riješila problem mojih ispucalih vrhova, iščupala sam sliku iz osnovne škole da bih se uvjerila da sad stvarno imam svoju prirodnu boju kosu. Svakoj ženi je bitno da pronađe frizera u kojeg može imati povjerenja, a ne da izađe van iz frizerskog salona i poslije proljeva Niagarine slapove, jer to se valjda svakoj ženi dogodilo barem jednom. Ja imam sreće da sam pronašla svoju Sanju koja je uz mene uz svaki eksperiment i koja, najbitnije, svaki eksperiment učini uspješnim. Što vi mislite o mojoj novoj boji kose? Očekujem vaše komentare ;)

Do sljedećeg posta, ljubim vas...


For sunny Sunday color block. Yellow platforms and turquoise purse with casual jeans and black-white sleeveless shirt. Simple and effective. You will notice that my hair is darker. I decided, after years of painting, to back to my natural color. Finding the right color was not simply because already even my mom forgot what color is my natural hair :) After Sanja (best hairdresser ever, which never shortens the hair more than she show you and she always ask me 10 times when I'm doing a drastic change, are you sure ???) conducted coloring and solved the problem of my split ends, I pulled a picture from primary school to be sure that this is really my natural hair.Each woman is important to find a hairdresser which can be trusted because Every woman at least once happened to visit the hairdresser ends in tears. I'm lucky that I found my Sanja who is with me through each experiment and each experiment, most important, is with Sanja successful. What do you think about my new hair color? I expect yours comments ;)

Till next post, kisses...









Bag: Primark
Jeans: New Yorker
Sleeveless shirt: C&A
Bracelets: Primark
Sunglasses: Vintage  


Nema komentara:

Objavi komentar