četvrtak, 21. svibnja 2015.

Vienna I love you


Kao što se mogli pročitati u prošlom postu (ako niste pročitali ne znam što čekate :)) za vikend sam bila u Beču. U petak smo Vana i ja poharale Primark, a u subotu smo, naravno, morale prošetati nove stvari. Zaljubila sam se u ovu torbicu na prvi pogled. Mala, ali dovoljno velika za sve sitnice potrebne preko dana. Iskombinarala sam je s ˝boyfriend˝ trapericama, običnom bijelom majicom i mokasinama. Za mene, savršena kombinacija za šetnju najljepšim gradom na svijetu i ispijanje kave. Iskreno ovaj put sam razgledavanje Beča ostavila postrani i odlučila samo šetati i uživati izvan turističkih ˝in˝ mjesta, ali u Beču je to teško jer se na svakom uglu, u svakoj ulici nalazi neka povijesna znamenitost. 

Do idućeg posta, ljubim vas...


As you may have read in previous post (if you haven´t read I do not know what are you waiting :)) for the weekend I was in Vienna. On Friday Vana and I plagued Primark, and on Saturday, we have to present new things. I fell in love with this little bag. A small, but big enough for all the things that you need during the day. Boyfriend jeans, casual white t-shirt and loafers, perfect combination for walking around the most beautiful city in the world and drinking coffee. 

Till next post, kisses...








Jeans: Primark
Bag: Primark
Loafers: Primark
Jacket: New Yorker
Sunglasses: Vintage 

Nema komentara:

Objavi komentar