četvrtak, 20. kolovoza 2015.

July favorites


Pozdrav dragi moji!!! Napokon vam predstavljam svoje srpanjske favorite. Bili bi i prije tu, ali me je pokosila neka želučana viroza (pola mog ureda ima iste simptome, a ja mislila da je kriva susjedina bučnica). Na slikama se nalazi i narukvica koju sam kupila u Genovi koju nosim doslovno uz sve. Pa da počnemo!

Do sljedećeg posta, ljubim vas...


Hello my dears!!! Finally I present you my July favorites. I planned publish it before, but I had problem with my stomach (half of my office colleagues had the same symptoms, and I thought it was the wrong my neighbor's pumpkin pie). In the pictures there is a bracelet that I bought in Genoa and I wear it constantly. So let´s start!

Till next post, kisses...



Carpisa torba
Vidjeli ste je već na blogu. Velika torba u pravoj ljetnoj boji. Kada sam trebala nositi puno stvari sa sobom uzimala sam nju.


Carpisa bag
You saw it already on the blog. A big bag or tote in beautiful summer color. When I have to carry a lot of stuff I took it.


Kada sam na brzaka trebala izaći negdje van i nisam imala vremena stavljati nakit, uzimala sam ovaj sat. Obožavam satove u boji koji nisu samo satovi, nego mogu poslužiti i kao narukvica, a narandžasta boja je idealna za ljeto. U ponudi su još crni i bijeli model, a možete ih naći na 

When I am in hurry and I don´t have time to put the jewelry, I always put on this watch. I love watches that are not only watches, but can also serve as a bracelet. Orange color is ideal for summer. You can find it on trendcy.com in black or white color.



L´oreal le nude pallete
Ovu paletu sam kupila kada sam izračunala da bi isto novaca potrošila da sam kupovala svaku nijansu posebno nekog cjenovno nižeg branda. Koristim ju svakodnevno. Najsvjetliju nijansu smeđe koristim za obrve. Idealna je za putovanja jer stane u svaki neseser, a ima i ogledalo.

L´oreal le nude pallete
This palette I bought when I calculate that I will spent same sume of money if I buy every shade separately from some lower price brand. Brightest shade of brown I using for eyebrow. It is ideal for travel because it fit in each kit and it has mirror.



Evelin 8in1
Spas za moje nokte. Imam jako tanke nokte, sklone listanju, što je posljedica dugogodišnjeg griženja noktiju (znam, odvratno). Moji nokti su sada  čvršči, duži i ne listaju se više.

Evelin 8in1
This is rescue for my nails. I have a very thin nails and they scrolling. This is result of nail biting for years (I know, disgusting). My nails are now stronger, longer and not scrolling any more.



Balea wasser spray
Trenutno osvježenje za vruće dane. Ja sam ga najviše koristila na plaži da isperem lice od soli.

Balea wasser spray
Instantly refreshment for hot days. I've mostly used on the beach to wash face of salt.


Nivea intensive milk
Kupila sam ga na ljetovanju jer je moja koža bila užasno suha i počela me je zatezati. Moja Olea krema od smilja mi je bila premasna i nije mi odgovarala u tom trenu. Nivea mlijeko za suhu kožu se pokazalo savršenim. Brzo se upija, osvježava i koža je mekana.

Nivea intensive milk
I bought it on vacation because my skin was horribly dry and it started me tighten. My Olea Immortelle Cream was obese in that moment and did not fit me. Nivea Milk for dry skin turned out perfectly. It is quickly absorbed, it´s refreshing and skin is soft.


Opti Free kapi za ovlaživanje leća
S obzirom da nosim leće i čorava sam bez njih, ova otopina me spasila na plaži. Koristila sam ju nakon izlaska iz mora da isperem oči, a time i leće od soli.

Opti Free PRO Moisturizing
I use contac lens and this drops are save me on the beach. I used it after swimming to wash eyes and lens of salt.


Nema komentara:

Objavi komentar