četvrtak, 21. siječnja 2016.

Red skirt


Ovakvu suknju tražim već jako dugo. Prvu koju sam probala u rujnu u Beču ˝se penjala˝ po meni, znate one materijale koji se kada hodate polako penju, dok na kraju ne ostanete gole pozadine. Bila je predivna, umjetna koža, ˝A˝ kroj, tamno crvena boja koja vuče lagano na smeđu, ali nije mi bila suđena. Od tada sam neprestano u potrazi za ovakom suknjom, ali, ili nisu imali moj broj ili to jednostavno nije bila ljubav na prvi pogled. Sve do sada. Srele smo se u New Yorkeru u Beču, stajala je među svim onim suknjama na popustu, naravno ona nije bila na popustu (toliko sreće nemam u životu), i svojom crvenom bojom me dozivila, pogledaj me, tražiš me cijelo vrijeme, tu sam i još sam od umjetne brušene kože. U kabinu smo ušle, ona, ja i još jedna crvena ljepotica, koja je jednostavno nije bila moj djir, i na kraju cijele priče zajedno smo izašle van iz dućana. Odmah istu večer smo imale zajednički izlazak s crnim puloverom, a za slikanje sam odlučila da bi joj mogla pristajati i Tommy Hilfiger obična polo majica. Tako je započela moja veza s crvenom suknjom, nekako mislim da će potrajati i  biti savršena.

Do sljedećeg posta, ljubim vas...


This kind od skirt I looking for long time. First one I tried in September in Vienna, but she was ˝climbing˝ over me. You know those materials, when you walking, they slowly climbing over you until you stay with naked background. She was beautiful, faux leather, ˝A˝ shape, burgundy color, but she obviously wasn´t for me. Since then, I kept looking for her, but they didn´t have my size or it is simply wasn´t love at first sight. Until now. We met in New Yorker in Vienna, she was standing with all those skirts on sale, of course she wasn´t on sale (I don´t have that much luck in life), and she calling me, look at me, you looking for me so long, I am here. We entered in dressing room together with another red beautiful skirt, but that one wasn´t my style, and at the end of story we came out together. Same evening we had first date with black sweater and for photographing I decided that she will be nice couple with Tommy Hilfiger polo shirt. That´s have began my relationship with red skirt. I think it we will be long and happy.

Till next post, kisses...






Skirt: New Yorker
Shirt: Tommy Hilfiger kids
Boots: Cavallino shoes

Photographer: Vana U.


1 komentar:

  1. Like your boots and skirt :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdgovoriIzbriši