subota, 24. siječnja 2015.

Hy sailor



Prvo sretan rođendan mojoj bebi, mojem braci - moja mama ga zove sine, mojoj najvećoj ljubavi, najdražem muškarcu, Alex-u. 4. rođendan je proslavio 20.01, a danas je dobio tortu. Neki će, pretpostavljam, pomisliti ˝kae z glavom˝, ali on je moj član obitelji i jedini koji se uvijek veseli kad dođem doma.

A sada da se vratimo na temu - mornari i prugice. Trend koji se ponavlja i nikad ne izlazi iz mode. Trend koji priziva sjećanje na more, sunce, ljeto. Tako i ja s ovim outfitom prizivam ljeto ili bar sunce. Kada želim osjetiti onaj pariški chic, o-la-la-la, izvlačim prugice i stavljam crveni ruž. Za dan ne znam što obući, a bijela košulja je na pranju, opet biram prugice, na crne hlače, skinny jeans, suknju ili na boyfriend jeans - kao u ovom slučaju. Ova kombinacija bila je za posao, a za večernji look nabacite štikle (crvene *_*), tamniji ruž (crveni *_*) i spremni ste.

Znači da zaključimo prugice, plavo-bijele, crno-bijele, crveno-bijele, su "must have". Meni najdraže, plavo-bijele, zauzimaju poseban dio mog ormara koji se sastoji od nekoliko varijacija na temu, majica sa malo više plavog, jedna s malo više bijelog i tako u nedogled, neki bi rekli jedno te isto, ali znam da postoje srodne duše koje me razumiju.

Da skratim priču o prugama i mornarima, ljeto vrati se!!! 







Majica: Zara kids
Traperice: Bershka
Gležnjače: Deichman
Lančić mašna: bakin
Narukvica: no branded

Alex s 2 i pol mjeseca <3

4. rođendan <3

   




Nema komentara:

Objavi komentar