srijeda, 28. siječnja 2015.

Cili Split nosi Zaru



Početkom 12. mjeseca odlučila sam dati petama vjetra u južne krajeve, do moje twinsy. Na njezin nagovor nastao je i ovaj blog, a na njezin nagovor kupljena je i ova haljina. Priča ne bi bila ništa posebno, da moje prvo ispijanje kave, tog godišnjeg, na splitskoj rivi nije prošlo s rečenicom: ˝Pa cili Split nosi Zaru˝ (baka mi je Dalmatinka, pa mislim da imam pravo upotrijebiti ovo cili:)), jer gdje god sam se okrenula sve cure su na sebi imale kožne hlače iz Zare (znate na koje mislim, one za ˝ciferšlusima˝ iliti zatvaračima na koljenima). Bilo je tu i Zara ˝dekica˝, haljina - do koje ćemo doći u nastavku, prsluka... Na to mi je moja prija objasnila da je njima Zara jedini normalan dućan u centru, i stvarno je, i da zato većina ljudi kupuje tamo. Spuštaš se na kavu, zapne ti za oko nešto u izlogu u Zari, ispijajući kavu razmišljaš da li ti je ta stvar stvarno potrebna (naravno da je - pa žene smo) i vraćajući se s kave kupiš ju, jednostavno. Ima logike, slažete se??? U redu nije Zara jedini dućan u centru, postoji i Bershka, ali svi znamo da je Zara Bershkina starija sestra, a starija sestra je uvijek uzor. 
Vratimo se mi na haljinu. Dakle, vraćajući se s kave odlučim ja isto otići u Zaru, da vidim da li možda u Splitu imaju šal, koji sam vidjela u Ljubljani, a tamo ga nisam kupila, jer... ahhh, to ne zna nitko zašto, ugledam nju. Crna, uska, dužina do koljena, može proći i za posao i za van, ma za sve. Isprobam ju i desi se ljubav na prvi pogled. Moja twinsy sretna jer sam ja sretna, prodavačica sretna i svi sretni. I tako sam i ja pripala onoj rečenici s početka priče: ˝Pa cili Split nosi Zaru˝. Splićanke moje, ne osuđujem vas, razumijem vas, u potpunosti.

Do čitanja!!!






 Haljina: Zara
Ogrlica: aliexpress
Kaput: Mana
Torba: Primark
Čizme: Shoe-be-do

PS: Za moju twinsy, bez tebe ovoga ne bi ni bilo
Hvala N.








Nema komentara:

Objavi komentar