subota, 21. veljače 2015.

Courage and summer dress




Danas ću vam pisati o hrabrosti. Ne o onoj da idete skakati bungee jumping ili odlučite posjetiti lava u kavezu, o onoj hrabrosti da budete što želite, tj. da budete ono što jeste. Moj najveći problem prije par godina je bio da se bojim obući ono što želim zbog čudnih pogleda na cesti, negativnih komentara i onog vječnog pitanja što će ljudi misliti o meni. Znate onu situaciju kada idete na fakultet ili posao, hoćete obući cipele na petu, haljinu, florescentnu majicu i već se počnete oblačiti i onda pomislite: Ma ne, što će kolege, teta u dućanu, vozač u busu ili netko drugi misliti o meni, svi će me čudno gledati?! E takva sam bila i ja, dok jednog dana nisam stala, razmislila i rekla sam sebi: Glupa si, šta koga briga što neka random osoba misli o tome jel si ti danas došla u štiklama na posao ili u starkama i sa zavezanom kariranom košuljom (nemam određeni dress code na poslu, pa mogu i u starkama dolaziti :)) Otad više nema paničnog stajanja pred ormarom s mozganjem tipa: Kako ću u haljini na posao, izgledati ću presvečano i blablabla... I postala sam napokon u potpunosti ja, bez razmišljanja što će drugi pričati, ne samo u modnom smislu, nego i u bitnijim stvarima u životu, poslu, vezi, obitelji. Svi mi imamo svoj mozak, intuiciju (osobito žene :)), osjećaje, i vjerujte mi kada se sami zapitate i odbacite tuđa uvjerenja i norme, odlučiti ćete najbolje. Možda će se na početku činiti da ste loše izabrali, ali na kraju se uvijek, bar u mom slučaju, pokaže kao najbolji izbor.

Zato dragi moji, budite hrabri, ako vam se nosi crno od glave do pete nosite ga (pripremite se na pitanja u stilu: Jesi dobro, jel ti netko umro?), ako vam se nosi ljetna haljina zimi, nosite ju (uz džemper, grilonke... - ne želite upalu mjehura, jajnika ili šmrkav nos) i  jednostavno budite što jeste i ne obazirite se na druge, oni koji vas vole i cijene i koji su vam iskreni prijatelji prihvatiti će vas i da izađete van u pidžami. I zadnje, možda i najvažnije, u svemu u životu, osobito u modi, bitan je stav i samouvjerenost.

A današnji outfit je ljetna haljina nošena zimi s posebnim gostom u postu ;)

Do sljedećeg posta, puse...


Today I will write about courage. Not about courage to jump bungee jumping or choose to visit lion in a cage, I will write about courage to be what you want to be, to be yourself. My biggest problem a few years ago was that I was afraid to wear what I want because of the strange views, negative comments and that eternal what will people think about me. You all know that situation when you go to college or to work, you want to wear high heels, dress, florescent t-shirt and you start to get dressed and then you think like: Ohhh noo, what will colleagues, lady in store, driver of the bus or someone else think about me. That was me, until one day when I was think about that and I said to me: You are so stupid, what do you care what others think about whether you're on the job came in stilettos or all stars and with tied plaid shirt (i don`t have certain dress code on job). Since then, no more panic standing in front of wardrobe with speculation like: How I will go in dress to work, I will look to elegant, blablabla... And I became finally me, without thinking what will others say, not just in fashion, but in the more important things in life, work, relationship, family. We all have brain, intuition (especially women :)), feelings, and belive me, when you independently consider and reject foreign beliefs and norms, you decide the best.

So my dear, be courage, if you want wear all black, wearing it from head to toe, if you want wear summer dress in winter, wear it (with pullover, tights... - you don`t want inflammation of the bladder or cold). Just be yourself and don`t worry about what the others think, those who loves you, appreciate you and those who are true friends will accept you in any combination. And the last, maybe the most important, in everything in life, especially in fashion, is the attitude and selfconfidence.

And today outfit is summer dress that I wear in winter with special guest ;)

Kisses...




Dress: H&M kids
Pullover: H&M
Jacket: New Yorker
Boots: no branded
Bag: Primark
Sunglasses: Ray Ban


Nema komentara:

Objavi komentar