srijeda, 18. veljače 2015.

The Hat...




Kao mala uvijek sam mrzila imati bilo što na glavi, šešir, kapa... aaa neće ići. I onda sam na prvoj godini faksa vidjela crno-rozu prugastu kapu, mama ju je kupila i otada ja nosim kape, šešire i ostala pokrivala za glavu. Kako, zašto, moja mama se i dan danas čudi. Šeširi su se ponovno vratili na velika vrata, svaki dizajner prikazao je svoju viziju idealnog šešira, a ja sam ih kao i mnogi drugi dočekala širom otvorenih ruku. Pa dobro nam došli, zašto vam je trebalo tako dugo!! Sa šeširom možete biti dama, rock ikona, postići onaj gansterski look 20-tih, odjahati na divlji zapad ili jednostavno biti Vi, jedini i jedinstveni. 

Šešir sa slika je došao u moje ruke kao poklon, ali poklon u stilu: ˝Gleeeee šeširi su sniženi˝ (moj teleći pogled u izlog, a N. sa zbunjenim izrazom lica). Prema slikama možete primijetiti da je shvatio značenje mog telećeg pogleda i šešir se našao odmah na mojoj glavi, tada u večernjoj kombinaciji (haljina + štikle + šešir, slike uskoro), a u ovom postu u dnevnoj varijanti.

Do čitanja, puse...


When I was child, I hated wearing anything on my head, cap, hat... I don´t think so. Then on my first year at college, I saw black-pink cap, my mother bought it to me and from then on I wear caps and hats. How, why, my mother is still wondering. Hats are back again, each designer presented his vision of ideal hat. I greeted them open-arms as well as many others. So welcome, why did it take so long!!! With hat you can be lady, rock icon, you can look like a ganster from 20-es, ride on wild west or just be You, one and unique.

Hat from photos came to my hand like a gift from N. and immediately appeared on my head, then in evening combination (dress + pumps + hat, picture soon) and in this post in daily combination.

Kisses...




Jacket: New Yorker
Sunglass: Ray Ban
Jeans: Kik
Pullover: Ann Christine
Boots: Deichman
Hat: no branded

PS: I like how the sky looks on these photos, spring is coming :)





Nema komentara:

Objavi komentar