četvrtak, 19. ožujka 2015.

Business outfit


Što za vas predstavlja poslovni look? Za većinu ljudi to je tamno odijelo ili kostim s bijelom košuljom. Moja Andrea i ja smo kao mlađe (osnovna škola) uvijek govorile da želimo biti uspješne poslovne žene i nositi odijela. Tada je to uvijek u našim mislima izgledalo ovako: crne hlače na crtu, crni sako i bijela košulja, i naravno štikle. A danas? Još nisam direktorica super uspješne kompanije (jednog dana - nadam se :)) i ne nosim tamne hlače na crtu i sako u kompletu s bijelom košuljom. Danas ovo predstavlja moj ˝business outfit˝. Hlače dužine do gležnja s retro printom, obična bijela majica i kožna jakna, jer to sam ja. Crne hlače i sako s bijelom košuljom - može, ali ako su hlače uske, sako duži s nečim upečatljivim, jer to sam ja. A ako budem direktorica jednog dana, nadam se da ću imati plaću s kojom ću si moći priuštiti odijelo Hedi Slimane za Saint Laurent (fali mi ono YSL) ili bar dobrog krojača koji će moći napraviti nešto slično ;)

Do sljedećeg posta, ljubim vas...


What is business look for you? For most of the peoples those are black suit or costume with white shirt. When Andrea and I were younger (primary school), we always talked about how we will wear suits when we grow up. In ours thought this look like black paints, black jacket and white shirt with, of course, high heels. And today? Today I am still not a manager of super, successful company (one day - hope so) and I don´t wear dark suits paints and jackets with white shirts. Today, this is my business outfit. Paints with retro print, white t-shirt and leather jacket, because that is me. Black paints and jacket with white shirt - it´s ok, but with skinny paints, longer jacket and with something striking, because that is me. And if one day I will be a manager, I hope that I will have pay that can buy Hedi Slimane for Saint Laurent suit (I miss YSL) or I would have good tailor who can do something similarly :)

Kisses...







Paints: H&M
T-shirt: Terra Nova
Jacket: New Yorker
Shoes: New Look
Sunglasses: Ray Ban

Location: Ranch Kurilovec, Velika Gorica






Nema komentara:

Objavi komentar