nedjelja, 22. ožujka 2015.

Sve bi seke ljubile mornare...



Hmmm... da...  Iskreno nemam baš inspiracije za pisanje. Spavala sam 3 sata, jer zašto propustiti prijateljičin rođendan ako ste dežurni u nedjelju ujutro, tako da mi je mozak trenutno u ˝stand by˝ načinu rada. Outfit je za slobodan dan usred tjedna i kavu s malom pigulicom od 2 i pol mjeseca. Ok, ok, ona je ustvari, dok smo njezina mama i ja pile kavu, spavala, jela, podrignula se i opet spavala, točno tim redom, jer zašto da se nervira oko nebitnih stvari kad ni ne zna da postoje. Hmmm, tako bi mogli svi mi, zašto se nervirati oko nebitnih stvari i nebitnih ljudi?!? Zato naočale na nos, frendicu, frenda ili nekog tko vas ne živcira pod ruku, glavu gore i krenite bilo gdje i radite bilo što, što vas veseli ili jednostavno ostanite doma i čitajte moja trabunjanja proizašla iz nespavanja :)

A outfit, pa znate već, došlo sunce i malo nestalo (pomrčina), pa se opet pojavilo, ptičice zacvrkutale i ja vadim svoje pruge i na terasi kafića umjesto zelene trave, golubova i mama s kolicima, vidim plavo more, galebove i barke.

Do sljedećeg čitanja, ljubim vas.


Hmmmm... To be honest, today I don´t have inspiration to write. I slept 3 hours, because why miss friends brithday if you work on sunday morning, so my brain is currently in stand by mode. This outfit is for day off and coffee with my little princess, old 2 and half months. Ok, ok, while her mom and I drinking coffee she is slept, ate, burped and slept again, because why that she annoyed over trivial things when she even don´t know that exist. Hmmm, that could we all, because why get upset over trivial things and unimportant people?!?! So, put sunglasses on nose, call yours friend or someone who dosen´t irritate you, heads up and go anywhere and do anything that makes you happy or just stay at home and read blogs :)

And outfit?? You already know me, a sun came up, the birds are chirping and I take out my stripes. I sitting in caffe bar terrace and instead green grass, pigeons and mum with baby stroller, I see blue see, seagulls and boats.

Kisses...




T-shirt: Zara Kids
Jeans: old (no branded)
Boots: purchased in Lidl




Nema komentara:

Objavi komentar