nedjelja, 14. lipnja 2015.

May favorites


Ciao dragi moji!!! Svibanjski favoriti su tu, makar je već sredina 6. mjeseca, ali većina njih je stvorena za ljeto tako da nije prekasno.

Ciao my dears!!! The May favorites are here, even if it is already middle of June, but most of them are created for summer, so it´s not too late.

  
Torbice – Primark

Prvo vam želim predstaviti svoje dvije nove ljepotice. Vidjeli ste ih već u postovima, ovdje i ovdje, a u svibnju sam ih nosila neprestano. Obje su kupljene u Beču u Primarku, a Primark je san svake žene, niske cijene, a izbor odjeće, cipela i modnih dodataka prati svjetske trendove. Ako se nađete u Beču, pravac Primark, a dobra vijest je da se uskoro otvara i u Grazu, bliže nama :).

Bags – Primark
  
First I want to introduce you two new beauties. You've seen them already in posts, here and here, and in May I wore them constantly. Both were purchased in Vienna in Primark, and Primark is the dream of every woman. Low costs and good selection of clothing, shoes and accessories that follows world trends. If you find yourself in Vienna, go direct to Primark, and the good news is that it will be soon open in Graz, closer to us :).


Maybelline COLORdrama – velvet lip pencil

Savršena ljetna boja na usnama. Obožavam ovakve kričave boje, osobito na usnama jer vam nikakav drugi make up uz njih nije potreban. Prvi put sam probala ovakve ˝debele˝ olovke za usta i oduševljena sam. Boja je postojana, a usne nisu isušene.

Maybelline COLORdrama – velvet lip pencil

The perfect summer color on the lips. I love this kind of flashy colors, especially on the lips because you don´t need other make-up. This the first time I using this kind of lip pencil and I love it. The color is stable and lips aren´t dry.



Avon glow bronzing pearls – warm

Ljeto nam je na vratima i sve mi želimo biti brončane, kao da nas je okupalo sunce. Ja već godinama koristim AVON bronzing perle i stvarno mi nije jasno kako se već prije nisu našle u favoritima. Nanosim ih Avonovom četkom za rumenilo koju imam od pamtivijeka. Mislim da je više nemaju u ponudi, ali ako naiđete na nju, preporučam da je nabavite, jer je do sada podnijela 5 godina pranja iz tjedna u tjedan i milijun padova.

Avon glow bronzing pearls – warm

The summer is at the door and all we want to be sunny bronze. I have been using Avon bronzing pearls for years and I really don´t understand how they didn´t already found in monthly favorites. I putting them with Avon brush blush that I have for years. I think it is no longer on offer, but if you find it, I recommend you acquire it, because it so durable.



Grunding epilator


Prvenstveno sam ovaj epilator uzela radi njegove boje (na taj način sam htjela kupiti i laptop, ali su me na sreću odgovorili) i nisam se razočarala. Ima dvije brzine i dolazi u paketu s četkicom za čišćenje, adapterom, nastavkom za brijanje te torbicom. Većina mojih prijateljica koristi britvicu jer ih epilator previše boli. I mene je boljelo u početku i jedno epiliranje mi je trajalo po 3 sata. Sada sam se već navikla, a dlačice mi rastu sporije i rijeđe, te mi je danas epiliranje 10 minuta posla po svakoj nozi. Vrijedi pretrpiti bol, koja i nije jako velika, za glatke noge koje ne morate brijate svaki drugi dan, osobito ljeti. Crvenilo nakon epiliranja spriječavam tako da noge odmah namažem s Nevenom masti, o  kojoj sam vam pisala ovdje.

Grunding epilator

I buy this epilator because of his color and I was not disappointed :). It has two speeds and comes with cleaning brush, adapter, shaving extension and purse. Most of my friends are using gillette. They said that shaving with epilator is too painfully. It was painful for me in begining and one shaving was lasting for 3 hours. Now I'm getting used to it, and hairs grow more slowly and today my shaving last for 10 minute. To prevent redness I use Marigold ointment after shaving, about which I wrote here.

Nema komentara:

Objavi komentar