petak, 3. srpnja 2015.

Green, white and illusion


Napokon petak, vikend može početi!!! Za kraj radnog tjedna jedan ˝poslovni outfit˝ koji se lagano može pretvoriti u večernji ili u dnevni s niskim sandalama. Ova suknja je u stvari prije bila haljinica koju je moja frendica nosila na plažu ili na šorc jer je jednosatvno bila prekratka. Nakon što je ostala trudna dala ju je meni u nasljeđe, a ja sam ju, tj moja mama i njezina šivaća mašina, pretvorila u ˝pencil suknju˝. Inače nisam ljubitelj ove nijanse zelene boje, ali ove točkice daju poseban šarm suknji. Kombinirala sam ju s bijelom čipkastom majicom ispod koje inače nosim samo grudnjak, ali kako je ovo bila kombinacija za posao dodala sam običnu bijelu potkošulju ispod. 

Pitate se zašto se u naslovu posta nalazi riječ iluzija? Jer za vas imam savršen prijedlog kako provesti ljetno popodne. Ako se nađete u centru Zagreba svakako posjetite Muzej Iluzija. Mi smo odučili poslije posla otići i oduševili se. Tamo napokon možete saznati kako bi izgledalo da ste viši ili niži od svoje prijateljice, prijatelja, dečka, cure, muža, žene... Možete saznati i kako izgledate sa svih strana ili kako drugi vide vaše lice i je li vam nos uistinu toliko velik. Za kraj možete pokušati riješiti jednu od mnogih igračaka-zagonetki. Ako tko uspije ponovno složiti onu loptu, molim da mi javi kako. Više informacija možete saznati na njihovoj stranici ovdje.

I da moje vampirski bijela put nije iluzija na slikama. I nikada neću pocrniti, da odmah odgovorim svima koji će me ovo ljeto pitati: A kad ti misliš pocrniti? :) Ovo je ustvari moja put kad pocrnim dvije nijanse i zato su zaslužni Afroditin pekmez i Balea krema za sunčanje s beta karotenom - SPF 6, ali više o njima u lipanjskim  favoritima koji vas uskoro očekuju na blogu.

Do sljedećeg posta, šaljem vam vampirski bijelu pusu ;)...


Finally Friday, the weekend can begin !!! For the end of the working week - business outfit, that can easily be turned into evening outfit or in daily outfit with flat sandals. This skirt, in fact, used to be dress that my friend wore on beach or with shorts because it was to short. After she became pregnant, she gave it to me and my mother tailored it in pencil skirt. I am not a fan of these shades of green, but these white dots give special charm to skirt. I combined it with a white lace shirt underneath that I normally wear just bra, but this was combination for work so I added a plain white undershirt below.

You wonder why in title is the word illusion? Because I have perfect suggestion how to spend summer afternoon. If you find yourself in the center of Zagreb, be sure to visit the Museum of Illusion. We decided to go after work and it was great. There you can finally find out how it would be like that you are higher or lower than your friends or partner... You can also find out how you look from all sides or how others see your face and if you really have big nose. In the end, you can try to solve one of the many brain teaser toys. More information you can find on their website here,

My vampire white skin is not an illusion on the photos. I will never be tan and this is the answer to all people that ask me: When you will be tan? :) This is actually my skin color when I tanned for two shades. Of course I have help, Afrodita fast tanning jam and Balea sun cream with beta carotene with SPF 6. More about that in June favorites, which will soon be on the blog.

Till next post, big vampire white kiss ;)...






Lace shirt: H&M
Sandals: Svijet obuće
Skirt: tailor made
Bag: Primark
Sunglasses: Ray Ban
Watch: Guess


Nema komentara:

Objavi komentar