nedjelja, 5. srpnja 2015.

June favorites


Ciao najdraži moji! Već je srpanj, a s njim dolaze i lipanjski favoriti. Za lipanj ih nemam mnogo jer sam dosta vremena provela putujući, a i trenutno radim u uredu izvan centra te mi je jedini dućan u blizini Konzum, tako da ni nemam pojma što ima novo u ponudi.

Ciao! It's already July and I have to present you my June favorites. I did not have many favorites in June, because a lot of time I spent traveling, and now I work in office outside the center so I do not have stores around and I don´t know what's new in the offer :)




Trendcy ogrlica

Ovu ogrlicu sam dobila od trendcy.com stranice i obožavam ju, a u lipnju sam ju nosila stalno. Kombiniram ju na sve košulje, haljine, šorceve. Trendcy promovira mlade dizajnere i predstavlja njihove proizvode na svojoj stranici. Provjerite njihovu ponudu.

Trendcy necklace

This necklace I got from trendcy.com website and I love it. In June I wore it constantly. I combine it with everything, shirts, dresses, shorts. Trendcy promotes young designers and represent their products on its site. Check it out.



La Petit Marseillais krema za tuširanje - lavanda

Predivan miris koji ostaje na koži i nakon tuširanja, a koža je mekana i nahranjena. Miris nije preintezivan, kakvi znaju biti proizvidi od lavande. Jedva čekam probati i ostale mirise iz linije.

La Petit Marseillais douche cream with lavanda

A wonderful scent that remains on the skin after showering, and the skin is soft and nourished. The smell is not too intensive and it´s perfect for summer. I can not wait to try other scents from the line.



Torba iz Genove

Torba je kupljena u Genovi u lokalnom butiku za 5 eura. Nosim ju stalno kao što ste mogli primjetiti u postovima. Maaa predivna je i svaki put kad je pogledam podsjeti me na prekrasnu Italiju:)

Bag from Genova

The bag was purchased in Genova in a local boutique for 5 euros. I wear it constantly as you might notice in my posts. It`s so beautiful and every time I look at her remind me to the beautiful Italy :)



Afrodita marmelada za brzo tamnjenje i Balea krema za sunčanje s Beta karotenom

Imam jako svijetlu put. Moja koža jako teško pocrni, a s zaštitnim faktorom 6 (koji ne nanosim često) ne izgorim. Jako čudno jer ljudi s mojom puti odmah pocrvene na suncu. Balea Sun dance kremu s beta karotenom - SPF 6 sam počela koristiti prije mnogo godina i to je jedina krema od koje uspijem malo pocrniti. Dok sam bila u Lovranu kupila sam Afroditinu marmeladu za brže tamnjanje i čak sam za 2 i pol dana pocrnila koju nijansu - uspjeh. Prvo se namažem s kremom za sunčanje, a zatim nakon par minuta s marmeladom, koja nema zaštitini faktor i za mene je ta kombinacija savršena. Ako imate svijetlu put kao ja nabavite ˝marmeladu˝ sa zaštitinim faktorom ili ju koristite zajedno s kremom sa zaštitnim faktorom. Kakvi su rezultati nakon višednevnog sunčanja, javit ću vam nakon godišnjeg ;)

Afrodita fast tanning jam and Balea Sun dance cream with Beta carotene

I have very fair skin. My skin turns tan very hard, and with SPF 6 (which does not inflict often) do not burn. It´s very strange, because people with my skin type immediately turn red in the sun. Balea Sun Dance cream with Beta carotene - SPF 6 I started using many years ago and this is only cream that make me a little tanner. While I was in Lovran I bought Afrodita fast tanning jam for faster tanning and after just 2 and half day on beach I was tanner - success. First, I apply the sun cream, and then after a few minutes jam (jam has no protective factor) and for me it is perfect combination. If you have pale skin as me, get ˝jam˝ with safety factor or use it with sun cream. What are the results after several days on beach, I'll write you after the vacation ;)

PS: lavanda na fotografijama je s mog balkona, uzgojila ju je mama - trazila je da ju se spomene :)

PS: lavander on photos is from my balcony bred by my mom ;)


Nema komentara:

Objavi komentar