nedjelja, 26. srpnja 2015.

Travel outfit + one special song


Ciao dragi moji!!! Ja sam otišla na godišnji, ne od bloga nego od redovonog posla. Naša ljetna baza ove godine je Brač. Za dan proveden u autu odabrala sam nešto udobno i kratko, traper shorts, majica s mornarskim printom (da se vidi da purger ide na more), espadrile i novu članicu ˝obitelji torba˝ za potrpat stvari u nju. Molim vas da zanemarite gnijezdo na mojoj glavi uzrokovano kuhanjem u autu i poslije vjetrom na trajektu. Ovaj put smo odabrali malo kružno putovanje, Zagreb – Metković, Metković –Makarska,  Makarska – Selca (Brač). A zašto smo bili u Metkoviću, možete poslušati niže. Osim dobrih ljudi i opuštene atmosfere u Metkoviću ćete uvijek naći i dobru pjesmu J

Do idućeg posta, ljubim vas...


Ciao!!! I am on holiday, resting not from blog, but from regular work. Our summer base this year is Brač. For day in car I wore something comfortable and short, denim shorts, t-shirt with white-blue stripes, espadrilles and new member of my ˝bag familiy˝ for all things that I need to have when I am traveling. Yes, I know that I have nest on my head, but this is how your hair look´s like after 8 hours in car and 5 minutes on ferry. This time we choose some circle trip, Zagreb – Metković, Metković – Makarska, Makarska – Selca (Brač). Why we were in Metković, you can hear it further in the post. Except good people in Metković you will always find good songs.


Till next post, kisses...











T-shirt: Zara
Denim shorts: H&M
Espadrilles: Planet obuća
Bag: Carpisa
Watch: e-bay
Sunglasses: Ray Ban


Nema komentara:

Objavi komentar