srijeda, 16. rujna 2015.

Rainy Vienna


Kako ste mi? Znam da me dugo nije bilo, ali Vanin laptop u Beču je jednostavno prespor. Ali tu sam. Vratila sam se iz najljepšeg i najdražeg Beča u depresivnu stvarnost, ali poznavajući mene vratiti ću se ja u Beč uskoro. Za kišni ponedjeljak, doručak vani i kavu odabrala sam ˝basic˝ komade - nove crne traperice, običnu ˝preveliku˝ majicu, kožnu jaknu i čizmice. Casual outfit za ne raditi ništa sa svojom srodnom dušom. Sljedeći post posvetiti ću njegovom visočanstvu Beču, što vidjeti, gdje se šetati i naravno gdje ˝shopingirati˝.

Do sljedećeg posta, ljubim vas... i  samo budite ljudi i pomognite drugima u nevolji!
PS: Thank you Remzi and Emre for babysitting me in Vienna ;)


How are you? I know that I wasn´t posting for a long time, but Vana´s laptop in Vienna is simply too slow. But here I am now. I came back from the most beautiful and beloved Vienna in depressing reality, but knowing me I'll be back soon. For rainy Monday and breakfast I chose basic pieces - new black jeans, plain oversize t-shirt, leather jacket and boots. Casual outfit for doing nothing with my soulmate. The next post I will devote his majesty Vienna, what to see, where to eat and of course where to go in shoping.

Till next post, kisses... and just be people and help others in need!
PS: Thank you Remzi and Emre for babysitting me in Vienna ;)















Jacket: New Yorker
Jeans: Mango
Boots: Esmara
T-shirt: Esmara
Bag: no branded (from Genova)
Rings: Primark
Necklace: trendcy.com


Nema komentara:

Objavi komentar