petak, 18. rujna 2015.

What is in my bag - autumn

Prije Beča, jedan od postova koje obožavam čitati, ali i gledati na You Tube-u. Obećala sam vam ovakvu vrsta posta početkom ljeta, a s obzirom da sam sada počela svugdje navlačiti ovu veliku torbu, mislim da je idealno vrijeme za to. Inače nosim i sunčane naočale u torbi i stvarno ne znam zašto nisu na ovim slikama.

Before post about Vienna, I present you kind of post that I love to read and watch on You Tube. I promised to you this kind of post in beginning of summer. Now, I start carry this big black bag with me and I think this is ideal time to show you what is it in my bag. Normally I carrry my sunglasses in bag and I really don´t know why they are not on this photos.


HIPP vlažne maramice - (ili bilo koja druga marka) uvijek ih imam uz sebe da mogu obrisati ruke.
HIPP wet wipes - (or any other brand) I always have them in my bag that I can wipe my hands.
 
 
Mobilni telefoni - privatni i službeni. LG G2 je moja ljubav koja je mi je jedina potrebna od gadgeta. Galaxy mini 2 koristim kao službeni mobitel jer jednostavno odbijam spojiti privatno i poslovno u jedan mobitel. Moj službeni telefon je u početku bio SONY xperia M, ali sam ga dala mami jer ja svoj poslovni telefon koristim samo za pozive.
Mobile Phones - private and business one. LG G2 is my love and it´s only gadget that I need. Galaxy mini 2 I use as the business phone because I simply refuse to connect personall and business in one mobile phone. My business phone was initially Sony Xperia M, but I gave it to my mom because I use business phone just for calls.


Novčanik - dobila sam ga na poklon za rođendan. Sam po sebi je jako težak, pa za putovanja koristim drugi novčanik u koji mi stane i putovnica i koji je lakši.
Wallet - I got it as a gift for my birthday. It´s very heavy without anything inside so for travel I use another wallet in which I can put my passport and it´s more easier to carry.

Nevenova mast - ako me pratite znate da ju koristim umjesto ˝labela˝ i da ju uvijek imam uz sebe.
 Marigold ointment - if you follow me you know that I use it instead of the label and that I always have it with me.

Slušalice - ako putujute s busom, neophodne su.
Headphones - if you travel with bus, headphones are necessary.

Blink bomboni - obožavam ove bombone. Kupila sam ih na preporuku blogerka s bloga branasdivineworld. Okus crvenog grejpa i preslatko pakiranje.
Blink candy - I love this candy. I bought them on the recommendation of a blogger from blog branasdivineworld. The taste of red grapefruit and cute packaging.

Logic planer i kemijska - planer koji stane u svaku torbu i u koji upisujem sve stvari koje moram napraviti jer sam jednosatvno ˝senilna˝.
Logic planner and pen - planner that fits into every bag, in which I write all things that I need to do because I´m so forgetful.

Atrix krema za ruke - ja sam ovisnik o kremi za ruke. Jednu imam u torbi, jednu na poslu, jednu pored kreveta.
Atrix hand cream - I'm addicted to hand cream. I have one in my bag, one at work and one next to bed.

Ključevi - na ključevima od stana nosim i karticu od posla. Ljubičasti medo je iz Praga, a kameno sidro s Brača.
 Keys - apartment keys on which I carry a work card too. Purple teddy bear is from Prague and stone anchor is from Brač.
  
Mala torbica - u njoj nosim ruž koji koristim taj dan, ogledalce  i sve one male stvari koji bi inače pogubila po torbi - USB, žvakaće gume (najdraži zeleni Orbit) i ostale ženske sitnice. Torbica je iz H&M-a.
 Small bag - in there I wear lipstick that use that day, mirror and all those little things that would otherwise be executed in bag - USB, chewing gum (favorite green Orbit) and other women's trinkets. Bag is from H&M.

  
Bag: Primark
 

Nema komentara:

Objavi komentar