subota, 17. listopada 2015.

Hello from Bratislava


Pozdrav iz Bratislave! Stan je sređen, Jysk i Ikea opustošeni, došlo je vrijeme za outfit post, napokon. 4 dana u Bratislavi je lijevala kiša, grad je bio siv, a ulice isprane kišom. Bar me je dočekalo sunce u ponedjeljak i  ponovno se vratilo danas. Outfit je od utorka, moje prva šetnja po Bratislavi i prva ovosezonska šetnja mog crnog kaputa. Mislim da u Gorici i  Zagrebu nikada nisam obukla kaput već u 10. mjesecu. Taj dan mi je Bratislava sjela, na onaj način, ok moram tu živjeti godinu dana, ok je, prihvatiti ću je. Danas je već, obasjana suncem, izgledala privlačnije. Da li ju volim, hmm pa draga mi je, za ljubav je potrebno puno više. Trenutno smo u odnosu prihvaćanja. Da li ću je ikada zvati domom, mislim da ne, jer dom je gdje je obitelj, a moja je južnije. Ali dat ću joj priliku, za sad je pokazala da može biti sjetna i kišna, ali i topla i objasana suncem. Za prvo upoznavanje sa starom damom izabrala sam crno-sivi outfit jer ako je ona siva, zašto bi ja bila u boji, ali s obzirom da me dočekala sa suncem, ubacila sam rozi džemper ;) A Bratislava i ja, ma zavoljet ćemo se mi, samo joj trebam pružiti šansu.

Do sljedećeg posta, ljubim vas...


Hello from Bratislava! Flat is done, Jysk and Ikea devastated and it is time for new outfit post, finally. It was raining for 4 days in Bratislava and city was grey. On Monday she welcomed me with sun and today finally sun came back. The outfit is from Tuesday, my first walk around Bratislava and my black coat first walk for this seasone. In Velika Gorica and in Zagreb I  never wear coat in October, I think. That day, Bratislava was ok for me, in a way, ok I have to live here for one year, it will be ok. Today, when shined with sun, she looks more beautiful. Do I love her, hmm I like her, for love  that is not enough. In this moment we are like two new colleagues. Will I ever call Bratislava my home, I do not think so, because home is where  your family is, and mine is more southest. But, I will give her a chance. For first meating with old lady, I choosed black-grey outfit, because if she is a grey, I will be a grey . But she welcomed me with sun, so I choosed pink sweater ;) And Bratislava and I, we will love each other, I just need to give her a chance.

Till next post, kisses...







Coat: Taylor made
Scarf: H&M
Sweater: H&M
Jeans: Mango
Boots: Esmara
Bag: no branded (Genova)

Nema komentara:

Objavi komentar