nedjelja, 11. listopada 2015.

Goodbye Croatia


Znam, dugo me nije bilo, ali u zadnja 3 tjedna život mi se okrenuo naglavačke. Od sljedećeg tjedna se vraćamo u ˝normalu˝, ali s postovima iz Bratislave. Dižem sidro i odlazim, kao i većina Hrvata u bolji život i na bolji posao, nadam se. Danas sam potrpala život, kako se kaže, u 2 kofera. Ja ih imam 3, dubkom puna, i još par vrećica, ali shvatite da nisam kriva ja, nego godišnje doba koje nam slijedi. Veste, kaputi, čizme, jedne, druge, treće... Žene :) Veselim se postovima i slikama iz Bratislave, a nadam se i vi :)

Do sljedećeg posta, ljubim vas i držite ˝fige˝...


I know, I haven´t published anything for a long time, but in the last 3 weeks, my life was turned upside down. Next week everthing is back in normal, but with posts from Bratislava. I am leaving Croatia. Like most of Croats to better life and better job, I hope. Today I boarded life, as they say, in two suitcases. I have them 3, overcrowded, but it's not my fault, Winter is coming, so you know, a lot of sweaters, coats, boots... Women :) I look forward to Bratislava and posts from it, and I hope you to!

Till next post, kisses and keep your fingers crossed for me...



source: google picture

1 komentar: