ponedjeljak, 23. studenoga 2015.

The big scarf


Sjećate se posta s dekicom od prošle zime? E pa stigla je nova dekica na poklon, danke schatzi. Post je slikan u Beču u ulazu jedne stare zgrade. Volim takav stari interijer, a u Beču ćete ga naći na svakom koraku. Uz stari interijer ide i bunda, ne stara, nova, kupljena u Terranovi na sniženju povodom majmunovog, jer je sniženje bilo na novu kolekciju i trajalo je 3 dana. Ako dućani u Bratislavi nastave s takvim neočekivanim iznenađenjima još ću i zavoljeti ovaj grad. Još uvijek smo samo na sviđanju ;)
Da se vratimo na ˝outfit˝. U ovom postu su spojni svi ˝must have˝ komadi sezone, velika ˝dekica˝ - check, bunda od umjetnog krzna - check, ˝muške˝ cipele - check i tamni ruž - check. Kako Vam se sviđa ovaj outfit?

Do sljedećeg posta, najvjerojatnije iz ˝Bratke˝ (ako me srce opet ne odvuče u Beč), ljubim vas...


Do you remember post with blanket from last winter? Well, I got new one for birthday gift, danke schatzi. Post is photographed in Vienna in entrance of an old building. I love that old interior, and in Vienna you will find it at every turn. In old interior I wore my new faux fur coat from Terranova. The coat was on sale and sale was - I don´t know why, because it´s last just for 3 days and new collection was on sale - strange. If shops in Bratislava continue with such unexpected sales, I will fall in love with this city. Now, we are still liking each other :)
Going back to the outfit. Now I see that I have all ˝must have˝ season pieces in this post, big ˝blanket˝ - check, faux fur coat - check, male shoes - check and dark lipstick - check. How do you like this outfit?

Till next post, probably from Bratislava (if my heart not dragged me again in Vienna), kisses...






Scarf: New Yorker
Shirt: H&M
Jeans: C&A
Faux fur coat: Terranova
Shoes: CCC
Watch: Guess
Rings: Primark


Nema komentara:

Objavi komentar