ponedjeljak, 7. prosinca 2015.

Midi skirt


Nadam ste da ste negdje na toplom pod dekicom, s najdražom serijom, toplim čajem i dragom osobom. Ovdje na kontinentu je prehladno, stalno neki vjetar puše, gori od bure. No, dosta o meterologiji, ajmo malo o modi. Midi suknja je već nekoliko sezona popularna pa... ju zato imam i ja. Ok, nisam žrtva mode i nisam ju nabavila prve sezone, nego ovu jesen u H&M-u, basic linija, za 69,00 kn, ako me sjećanje služi, što je upitno. Volim ovaj pencile model suknji i haljina jer se mogu kombinirati na sve. Crni oversized džemper, midi suknja i bajkerske čizme za posao ili obavljanje stvari po gradu, elegante salonke ako ste u damskom ˝điru˝, s poluvisokim čizmicama i crop topom za izlazak ili večeru. Kombinacija je mnogo. 
Ja sam bila u damskom ˝điru˝, da i meni se to ponekad desi, i kombinirala sam ju s crnim salonkama s srebrnim vrhom (najbolji ulov ove jeseni u Beču), baby rozim džemperom iz H&M-a i da bi ostala vjerna sebi s crnim grilonkama i ljubičastim ružom. Ideje ste dobili, vrijeme da osmislite svoje kombinacije s midi suknjom. Eh da, o midi suknji ˝A kroja˝ i dalje razmišljam, ona povremena dama u meni je neopisivo želi, a onaj rock-klošar u meni se buni. Hm, vidjet ćemo koja strana će prevagnuti.

Do sljedećeg posta, ljubim vas... 


I hope you are somewhere under warm blanket, watching favorite series with hot tea and loved ones. Here on the continent is so cold. Wind is constant blowing and it´s worse than dalmatian bora. Enough about meteorology, let talk about fashion. Midi skirt is popular for several seasons, so... I've got it. Okay, I'm not a fashion victim, and I didn´t get it first season, but this autumn I bought it in H&M, basic line, for 8-9 euros, if memory serves me, but that is questionable. I like pencil skirts and dresses because you can wear them in many combination. Black oversized sweater, midi skirt and biker boots for a job or some coffee or brunch/lunch, with elegant pumps if you are in ˝Lady mood˝ or with ankle boots and crop top for dinner or night out. You have so many combination.
I was in ˝Lady mood˝, sometimes it happens, and I combined it with black heels with silver-tipped (the best catch this autumn in Vienna), baby pink sweater from H&M and, to stay loyal to myself, with black tights and purple lipstick. You get ideas so it's time that you create your own combination with midi skirt. Oh yes, the midi skirts ˝A cut˝ - I am still not sure to buy it or not, the lady in me want it and the rock bum in me is complaining. Well, we'll see which side will prevail.

Till next post, kisses...







Skirt: H&M
Sweter: H&M
Pumps: CCC
Watch: Guess

Nema komentara:

Objavi komentar