utorak, 15. prosinca 2015.

Healthy pancakes



Danas ću vam pisati o fitness palačinkama. Da, da fitness palačinkama. I ja sam mislila kad sam pročitala da je netko pogriješio u naslovu ili da se radi o nekoj dijetnoj smjesi za palačinke. Recept sam pronašla na internetu na stranici Tvornica zdrave hrane (klik na Tvornica zdrave hrane i doći ćete do recepta) do koje sam došla, kako drugačije nego, preko ˝fejsa˝. Za recept su vam potrebni riža, tikvica, ulje (koristila sam maslinovo, jer nemam drugo), jaje, sol, papar i malo vode. Ja sam sastojke dodavala ˝odokativno˝ i stavila sam više tikvice i riže. U smjesu sam dodala i brašno jer je bila previše tekuća. Nakon što sastojke pomiješate smjesu stavite na tavu i ispecite kao da pečete palačinke. 
Rezultat je mix između omleta i palačinke. Jako fino i zdravo, a ukusno je i hladno. Recept me oduševio jer je jednostavan, brzo se priprema, zdravo je i može se jesti hladno.
Čekam vaše utiske!

Do sljedećeg posta, ljubim vas...


Today I will write you about fitness pancakes. Yes, I mean fitness pancakes. When I read that I thought that someone made mistake in article or they writing about some diet pancakes mix. I found recipe on the internet at page Tvornica zdrave hrane (click for recipe, I will translate it on english). For the recipe you need rice, zucchini, oil (I used olive oil), egg, salt and a little of water. I added a little bit of flavour too. After you mix ingredients put the mixture on pan and bake it like pancakes.
The result is a mix between omelets and pancakes. It is very tasty and healthy, and it´s good cold too.The recipe impressed me because it is simple, quickly prepared, healthy and delicious.
I'm waiting for your impressions!

Recipe:
60 g of rice (I added more)
150 ml of water
1 spoon of milk
1 spoon of grated zucchini (I added more)
Salt
Paper

Till next post, kisses...

Nema komentara:

Objavi komentar