ponedjeljak, 2. veljače 2015.

Salzburg in the winter, Salzburg in the summer, Salzburg everytime...


Salzburg... prvo upoznavanje smo imali početkom prosinca 2013. Natalija je bila pozvana na krštenje svog polu-polu-nećaka, a tko bi drugi išao s njom nego ja. Tada me je dočekao s ledenim vjetrom, snježnim pahuljama i Božićnim ugođajem. Odmah smo znali da je to to, ne baš ljubav na prvi pogled, ali prirasli smo si srcu (ipak ja nisam zimski tip). Privukao me je uskim uličicama i prekrasnim trgovima, malom talijanskom kafeterijom i najvažnije stilom koji je nosio muški spol (ipak je ovo i modni blog). Prvi dan posjetile smo Mozartgeburstaghaus - jedan od zanimljivijih muzeja zbog svoje raznolikosti i prošetale Altstadom te ispile jedno 10 kava (običaj Natalije i mene). Drugi dan smo imale obaveze van Salzburga, a treći dan bio je rezerviran za Christkindlmarkt smješten na Domplatz-u. Ako ste bili u Beču znati ćete o čemu pričam - Božićna čarolija.

U ljeto 2014. odlučila sam mu dati priliku da se bolje upoznamo i tada me je osvojio u potpunosti. Šetnja uz rijeku Salzach gdje se tada održavao sajam, vožnja uspinjačom do Festung Hohensalzburg od kuda se poroteže pogled od 360 supnjeva na cijeli Salzburg, šetnja procvalim Mirabellgarten-om, punim boja... i Salzburg ja te volim. Ljubav je još više pojačao Erdbeer-Mojito Bowle ;).



Od Zagreba do Salzburga vožnja vlakom traje oko 7 sati. Grupna povratna karta za dvije osobe iznosi oko 780 kuna ako putujete od četvrtka do nedjelje. Zato pakirajte kofere i Salzburg here I come. Salzburg je stari, mali šarmer koji će vas sigurno osvojiti, možda će vam trebati 2 posjeta, ali dajte mu priliku. Stare ulice, mali trgovi, povijest na svakom uglu to je Salzburg.

Do čitanja... 





























Nema komentara:

Objavi komentar