utorak, 10. veljače 2015.

Grey children's jeans? Why not!


Sive traperice tražim otkad su počela sniženja i nisam ih našla sve do danas. Problem je bio što su mi sve isprobane bile prevelike, jer sam ja mali čovjek za što je kriv moj tata i moja mama što je njega izabrala za mog tatu, ali što sad, preživjet ću :) Taj problem ja rješavam kupujući na dječjim odijelima, osobito u dućanima Njemačkoga podrijetla (ili kako god bi se to pravilno nazvalo) jer je meni njihov 36 prevelik. To je u redu s majicama, ako volite onaj baggy look, ali hlače... pa nisam baš za to da mi vise na stražnjici, osim ako nisu boyfriend jeans. Ove traperice su kupljenu u Kik-u na dječjem odjelu i još k tome izgledaju kao da se dijete igralo s korektorom po njima i imaju male zvjezdice *_* 
U ormaru imam dosta stvari kupljenih u dječjoj Zari i H&M-u, jeftinije je, a na odjeći se ne primijeti da nije određena za vašu dob jer danas klinci izgledaju kao male kopije svojih mama i tata. Zato se isplati ponekad navratiti na dječji odjel, a ako vas brine što će si prodavačica misliti ako uzmete nešto i odnesete sa sobom u kabinu, ne uzrujavajte se, niste ni prvi ni zadnji, a uostalom na kraju nitko neće ni primijetiti da nosite majicu Zara kids, nego kako dobro izgledate ;)

Do čitanja, puse...

I´ve been looking  for grey jeans since the sales began and I haven´t found it until today. I am a little woman and all of jeans that I try out was to big for me. I blame my dad for that and my mum who pick him to be my dad, but I must live with that :) This problem I solve by buying on children's department, especially in stores with German clothing beacause theirs size 36 is to big for me. This is ok when you buy a pullover or t-shirt, if you like baggy look, but with pants... I am not a big fun, except boyfriend jeans. This jeans I buyed in Kik and they look like a little child play with corrector :)
In my closet I have a lot of things that I buy in children's department in Zara and H&M. It is cheaper and no one will notice that you have pullover from children's department because today children look like I little copies of mum´s and dad´s. So sometimes look in on children's department and if you consider about what will seller think about you trying children's clothes, do not be upset, you are neither the first nor the last. In the end nobody will notice that you have Zara kids t-shirt, they notice that you look good ;)

Kisses...







Pullover: H&M
Jeans: Kik kids
Sneakers: e-bay
Coat: Tailor-made
Bag: Primar

Location: Museum of Turopolje







Nema komentara:

Objavi komentar