subota, 7. veljače 2015.

Pinky in the snow



Crno-bijelo + pink... yes please. Crno i  bijelo da se prilagodim ovoj bjelini oko nas, senzacionalistički najavljivanoj kao da je 8. mjesec, a ne 2, a pink kapica da pokažem snijegu da je dosadan. A kaput i kožna jakna? Ako mogu drugi mogu i ja ;) And I like it. Toplo je, čak i ako obučeš košuljicu na -1, praktično i nisam se osjećala kao medo. Da ne bi bilo da sam uvijek sam ja na slikama, danas mi se pridružio Alex. Nije još shvatio da mora gledati u kameru, tako da mu nemojte zamjeriti. Bitnije mu je bilo zaroniti njuškom u snijeg. 

Do sljedećeg čitanja, pusa od nas :*


Black-white + pink... yes please. The black and white to assimilate the snow around us and the pink to show snow that is boring. The coat and leather jacket? If others can, so can I. And I like it. It is warm, even if you dress up a thiny shirt on -1 degrees, it is practic and I didn`t feel like a bear. Today is Alex with me in the pictures. He did not understand that he must look at the camera yet, please do not blame him. More important to him was to dive his nose in the snow.

Kisses from us...





Beanie: H&M
Leather jacket: New Yorker
Shirt: Terra Nova
Jeans: H&M
Boots: Deichmann
Bag: Vintage
Coat: Tailor-made





Nema komentara:

Objavi komentar