subota, 14. veljače 2015.

January favorites!!!


Veljača dobar dan, molim te donesi malo više sunca, sunčane naočale su mi se već zaprašile od ovog snijega i sivila. Čekajući sunce predstavljam vam svoje siječanjske favorite, od krema, make up-a do jednih neobično ugodnih čizmica. Pa da krenemo...

Hello february, please bring us a little bit more sun. My sun glasses have become dusty because of this snow and drab. Waiting for the sun, I represents you my january favorites, from cream, make up to one comfortable ankle boots. So let´s start...



Nivea aqua effect dnevna i noćna krema

Nivea aqua effect sam otkrila kada mi se od moje najdraže Balea aqua kreme počela perutati koža, a puder na kraju dana izgledao kao da imam točke po licu. Pretpostavljam da je to radi njezine gelaste strukture koja mojem licu očito ne odgovora u zimskim mjesecima. Nivea aqua effect me oduševila. Masnije je strukture, ali se koža ne sjaji poslije nje, održava vlažnost lica cijeli dan i savršena je podloga za puder. Ja koristim dnevnu i noćnu i ta mi kombinacija za sada savršeno odgovara.

Nivea aqua effect day and night cream


I discovered Nivea aqua effect cream when my skin started peel off and my powder in the end of the day looked like I have little dots on my skin. My favorite Balea aqua crem didn`t fit me any more because of  its gel structure. Nivea aqua delighted me. It is oily, but your face isn`t shin, maintain moisture all day and it`s perfect base for powder. I use a day and night cream and this combination is perfect for me.



Garnier BB krema

Obožavam ovaj proizvod. U ljetnim mjesecima ga koristim samog sa malo korektora, dok sam ga u zimskim mjesecima počela miješati s puderom. Puder mu da je gustoću i bolje prekrivanje, a miješajući puder sa BB kremom on ostaje postojan cijeli da i ne uvlači se u pore. Kvalitetan proizvod za nisku cijenu.

Garnier BB cream


I love this product. In summer months I use it with a little bit of corrector, but in winter months I started  mix it with powder. Powder gives it a density and better overlap. The powder mixed with BB cream become stable all day. Quality product for a low price.




MAC highlighter

Ne znam što još reći o ovom proizvodu. Odličan je. Kupila sam ga u Beču u 12 mjesecu i koristim ga neprestano. Nanosim ga ispod očiju, na sredinu nosa, bradu, iznad usnice i iznad nosa u obliku trokuta. Ne znam koja bi Hrvatska riječ bila za highlighter, pa ćemo ga zvati jednostavno highlighter. Moj je u najsvjetlijoj nijansi; Soft & Gentle.

MAC highlighter


I don`t know what else to say about this product. It´s perfect. I bought it in Wien in Decembar and I use it constantly. I put it under my eyes, on my nose and chin, above the lip and above the nose. I use the lightest shade; Soft & Gentle.



Catrice olovka za obrve

Nijansa 020 Date with Ash-ton savršeno odgovora mojim svijetlim obrvama. Olovka je mekana i lako se nanosi i nije ju potrebno šiljiti prije svakog nanošenja što je pohvalno. Preporučam je svima.

Catrice Eye Brow pencile

The shade 020 Date with Ash-ton is perfect for my bright eyebrows. The pencile is soft, easy to apply and you don`t need to sharpen it before every use. I recommend it.



Maybelline Colorama sjenilo za oči

Nijansa 502 koja savršeno naglašava zelene oči. Svi koji imate zelene oči trk po njega

Maybelline Colorama  Eye Shadow

Maybelline Colorama Eye Shadow in shade 502 give green eyes the perfect accent. If you have green eyes get it now.


L´oreal Elseve Extraordinaire ulje za kosu

Ulje stavljam na polu vlažnu kosu, a možete ga koristi prije feniranja, prije pranja kose ili jednostavno da ju osvježite. Kosa je nakon njega glatka i svilenkasta, a miriše neodoljivo.

L´oreal Elseve Extraordinaire hair oil

I put this oil on semi wet hair. You can use it before blow-drying, washing the hair or simple to refresh yours hair. After the use hair is smooth and silky and it is smells irresistible.



ShoeBeDo gležnjače

Dobila sam ih kao poklon za Božić. Kupljene su ShoeBoDo Outlet-u, znam jer sam išla sa N. da ne bi fulao broj :) Idu na sve haljinetraperice , kao što ste mogli vidjeti u prošlim postovima (kliknite na Haljine i Traperice). Najudobnije gležnjače koje sam ikada imala.

ShoeBeDo ankle boots

I got this ankle boots for Christmas. They were purchased in ShoeBoDo Outlet, I know that because I went with N. do he doesn´t mistake size :) You can wear it with dressesjeans (clik on jeans and dresses to see outfits). They are the most comfortable ankle boots that I have ever had.

Do sljedećeg posta, ljubim vas...

Kisses... 


Nema komentara:

Objavi komentar