petak, 17. srpnja 2015.

Cream-white-blue summer


Ciao!!! Ovaj shorts u Zari gledam od proljeća, a kupila sam ga prošli tjedan. Volim što se u modu vratio visoki struk, elegantan je, čini vas vitkijima i izgledate nekako više. Sjećate se da sam u prethodnom postu pisala o tome kako ovo ljeto nosim samo male torbe, a i ove sezone sam samo i kupovala male torbe, e pa ovoj nisam mogla odoljeti. Ušla sam u Carpisu, privučena kao i svaka žena natpisom 50% i ugledala nju. Krem boja s plavom podstavom i rubovima. Misli su mi odlepršale natrag u Italiju, a račun je već izlazio iz blagajne. Dovoljno velika za putovanja, a i za svaki dan. Kad smo već kod veličina, jedan dan sam odlučila obići ˝ne brandirane˝ butike i ostala šokirana. Shvaćam da se 99% robe nabavlja iz Kine i da su oni mali, sitni i niski, ali da su manji od mene - wirklich??? Izaberem ja kombinezon, otiđem u kabinu, obućem ga i shvatim da imam, pazite sad, predugačak trup za taj kombinezon i naravno radi se o univerzalnom broju. A ostale stvari bolje da ni ne spominjem. Tek sad shvaćam da je onaj prijedlog od prije nekoliko godina da se Hrvati ponovno izmjere i da se prema tome definiraju veličine odjeće, stvarno bio dobar prijedlog.

Do sljedećeg posta, ljubim vas...


Ciao!!! I saw this shorts in Zara this spring and I bought it last week. High waist is back and I love it. It`s elegant, it makes you look slimmer and higher. You remember that I wrote in previous post how this summer I am carrying only small bags, and this season I was buying only small bags, but I could not resist this bag. I went into Carpisa, drawn like every woman with inscription 50% and saw her. Cream color with blue lining and edges. My thoughts fluttered back to Italy and the bag was mine. Big enough for travel, and for every day. Speaking of size, one day I decided to visit ˝not branded˝ boutiques and I was shocked. I know that 99% of goods are purchased in China and that Chinese are small, but they are smaller than me - really??? I choose jumpsuit, I go into the cabin, put it on and realize that I have too long trunk for this jumpsuit and of course it was universal size. And the other things I will not even mention. I realize that suggestion to measure up Croats again and by that define sizes, from few years ago, was very good idea.

Till next post, kisses...









Shorts: Zara
T-shirt: Terra Nova
Shoes: Planet obuće
Bag: Carpisa
Watch: e-bay
Bracelets: no branded
Sunglasses: Vintage 


Nema komentara:

Objavi komentar