subota, 11. srpnja 2015.

My beach bag essentials


Volim čitati postove ili gledati youtube videe ˝Što se nalazi u mojoj torbi?˝, pa sam došla na ideju da i ja napravim jedan takav ;) Dakle, ono što slijedi je post o tome što ja nosim u torbi za plažu. Kada opet počnem nositi torbe normalne veličine, jer sam trenutno u fazi nošenja malih torbica, imam u planu napraviti post na temu što se nalazi u mojoj svakodnevoj torbi. Trenutno to ne bi bilo zanimljivo jer svakodnevno u svojoj torbici nosim samo mobitele (da ja sam onaj freak koji mora imati odvojeni poslovni i privatni mobitel :)), malu nevenovu mast, novce, kartice i ključeve - rekli biste po ovome jednostavna žena ;). Pa da počnemo.

Trenutno, stara Zarina torba glumi torbu za plažu i uvijek je natrpana. Kako svakodnevno nosim malo stvari, tako na plažu nosim puno stvari. Obavezno je tu veliki ručnik i jedan mali za lice te rezervni badić. O Baleinoj kremi za sunčanje i Afroditinom pekemzu, koji su ˝must have˝ da budem nijansu tamnija, možete više pročitati ovdje, a o L'orealovom ulju za kosu sam vam više pisala ovdje. Ulje stavljam na vrhove kako bi ih zaštitila od isušivanja i pucanja, a kosa miriše božanstveno. U velikoj torbi uvijek imam i jednu manju za mobitel, slušalice, novce, fotoaparat i za sve one sitne stvarčice koje bi inače bile razbacane po torbi - gumice za kosu, nevenova mast, otopina za leće... Na plažu uvijek nosim knjigu. Fotografije za ovaj post su snimljene u Lovranu gdje sam čitala Vragoljanku s Trešnjevke od Marije Jurić Zagorke. Knjigu vam toplo preporučam - obična djevojka koja svojom lukavošću i pameti uspije u isto vrijeme vrtiti petero muškaraca oko malog prsta i to sve radi oklade s jednim od petorice. Nasmijat ćete se i nećete ju moći pustiti iz ruke do zadnje stranice. Ono što je meni još neophodno na plaži je šešir da ne dođem doma s perutavim nosom i boca vode. Dobro društvo nije na odmet ;)

Nadam se da će vam ovaj post biti zanimljiv, kao što su meni takvi postovi.

Do sljedećeg posta, ljubim vas... 


I like to read posts or watch YouTube videos on theme ˝What's in my bag? ˝, so I got idea that I do one of these, but with things that i have in my beach bag. When I will again carry normal size bags, because I currently wearing only small bags, I will make a post on the topic of what's in my everyday bag. At this moment it wouldn`t be interesting because every day in my small bag I carry only a mobile phone, small marigold ointment, money, cards and keys - simple woman;). So let´s start.

Currently I wear this old Zara bag like beach bag and is always crowded. Daily I wear a few stuff in bag, but on beach I carrying a lot of stuff. A large towel and one small for face are necessary, and of course extra swimsuit. About Balea sun cream and Afrodita jam, which are ˝must have˝ for a little bit darker tan, you can read more here, and about L'oreal oil for hair here. I put oil on peaks to protect them from drying out and cracking and hair smells beautiful. In large bag I always have a smaller one for mobile phone, headphones, money, camera and for all those little things that would otherwise be scattered around the bag - headbands, marigold ointment, solution for lenses... On the beach I always carry a book. Photos for this post were taken in Lovran where I read Vragoljanka s Trešnjevke by Marija Juric Zagorka. I strongly recommend this book. It`s about clever young girl who is betting that will impress 3 men in same time. The book will make you laugh and you will read it in one breath. The hat and bottle of water are necessary for beach, too. Good company is desirable ;)

I hope this kind of post will be interesting to you.

Till next post, kisses...








Nema komentara:

Objavi komentar