srijeda, 8. srpnja 2015.

Santorini on dress


U zadnje vrijeme sve više gledam slike Santorinia. Bijele kuće i kristalno plavo more. Savršenstvo, osobito kad je vani 35 stupnjeva. Ova haljina me podsjeća na Santorini, plavo - bijela, kao bijele kućice na morskoj podlozi, a materijal je baš za ljeto. Obožavam ljeto i ovake haljine koje samo navučeš na sebe i izađeš van, a mogu proći za bilo koju priliku. Već vidim kako ju nosim na moru za šetanje po rivi, u restoran na večeru s visokim sandalama ili platformama ili ujutro na kavu i sjedim uz more s novim izdanjem novina (da ja sam ona dosadna, koja ujutro na godišnjem, pije kavu, čita novine i šuti, dok me ne prođa jutarnji ˝grumpy mood˝).
Haljina je kupljena u Lidl-u prije par tjedana. Da, dobro vidite, u Lidl-u. Dosta stvari koje imam u ormaru sam kupila u Lidl-u i oduševljena sam kvalitetom, jedino što je problem, da biste našli komad koji ste vidjeli u katalogu ili svoj broj, morate doći jako rano jer se do podneva većina toga rasproda. 

Do sljedećeg posta, točajte noge u more ili kao ja u lavoru ;) 
ljubim vas...


Lately I look photography of Santorini on Internet. White houses and crystal blue sea. Perfection, especially when it's 35 degrees. This dress reminds me of Santorini, blue - white, as white houses on the sea surface, and the material is just for the summer. I love summer and dresses like this to just put on and go out, and it´s perfect for any occasion. I can not wait holiday and sea to wear this dress walking along the sea, in the restaurant at dinner with high heels or platforms or in the morning for coffee near sea with newspaper (I´m grumpy in the morning and I love just reading newspapers, drinking coffee and be quiet).
This dress I bought in Lidl a few weeks ago. I have few things in my closet from Lidl and I am thrilled with the quality.

Till next post, kisses...









Dress: Esmara - Lidl
Bag: Primark
Watch: e-bay
Sunglasses: Ray Ban


Nema komentara:

Objavi komentar