nedjelja, 6. rujna 2015.

August favorites


Već je rujan! Vrijeme stvarno prebrzo prolazi, ali kao što sam spomenula u prethodnom postu dolaze nam vrijeme idealno za tamne ruževe, mokasine i kožne jakne. Ali da vas još malo odvedem u ljeto sa favoritima iz kolovoza. 

It´s already September! Time passes really fast, but as I mentioned in the previous post autumn is ideal time for dark lipsticks, loafers and leather jackets. But I will give you a little bit more of summer with August favorites.

PS: Planirala sam ubuduće na blog postavljati i video o favoritima uz post, što mislite?
PS: For next favorites I plan to put a video about favorites in post, what do you think about that?




Espadrilles and Ray Ban
Najudobnija obuća za ljeto. Na moru sam ih nosila neprestano, ali i kad sam se vratila doma u grad. Idealne su za putovanja, istraživanje novih mjesta ili jednostavno za guštanje na nekoj terasi. U mom ormaru stanuju ove narandžaste i žute s pravim pletenim đonom i plavo-bijele s gumenim đonom. Na slici su naranđaste jer su žute spremne za pranje, a s obzirom na đon od špage potrebno im je jedno ručno ribanje, a i naranđastima koliko vidim.
Ray Ban Aviator su naočale koje su najviše vremena provele na mom nosu tijekom kolovoza. Lagane su, a s obzirom da nosim leće i najidelanije za moj pogled na svijet.
Prekrasnu tirkiznu ogrlicu sam kupila na Facebook stranici Ljubica Cortez Hermosa (link). Sigurna sam da će upotpunjavati moje outfite i na jesen.
 
The most comfortable shoes for summer. At holiday I wore them constantly and when I returned home too. They are ideal for travel, exploring new places or simply for relaxing on a terrace. In my closet I have orange and yellow with real wicker soles and blue-white rubber-soled. I photographed orange one because yellow are ready for washing, and because the sole of rope they need a hand-washing, and as far as I can see orange too.
In august I most wore Ray Ban Aviator. They are lightweight and they are ideal for my eyes because I wore contact lens.
The beautiful turquoise necklace I bought on Facebook page Ljubica Cortez Hermosa (link). I'm sure it will supplement my outfits in the fall too.



August hair products
Aussie 3 minute miracle shine Balea repair + pflege express kur su spasioci moje kose nakon soli i sunca. Nakon što sam se vratila s mora odmah sam stavila Aussie masku i ostavila je cijelu noć na kosi. Kod drugog pranja sam na vrhove stavila Balea kuru za kosu. Kosa mi je sjajna kao i prije mora, a vrhovi su oporavljeni. Ova dva proizvoda sada koristim naizmjenice svaki tjedan.

Aussie 3 minute miracle shine and Balea repair + pflege express kur are rescuers for my hair after salt and sun. After I came back from holiday I immediately put the Aussie mask and left it all night on the hair. Second time I put on peaks Balea repair. My hair is shiny as before the holiday and the peaks are recovered. Now I use these two products alternating, each week one product.


Essence Lipstick - All about Cupcake
Na ovaj ruž sam skroz zaboravila dok ga prije ljetovanja nisam našla u kupaoni i ubacila ga u neseser. Prekrasna koraljno-roza boja idealna za ljeto. Za jesen sam već pronašla idealnu kombinaciju s njim, uz tamnu olovku za usne, ali o tome u drugom postu.

This lipstick I forgotten, until I did find it in bathroom before holiday and put it in the cosmetics case. Beautiful coral-pink color perfect for summer. For autumn I found the ideal combination for this lipstick, with dark lip liner. But about that in another post.


August body care
Ako je dobro za bebinu kožu, dobro je i za moju, tako kažu. I moram se složiti s tim. Johnson´s baby bedtime lotion je najnježniji losion s najljepšim mirisom koji se osjeti i ujutro na koži. Kupila sam i kupku, ali nju još nisam isprobala. Javljam vam dojmove.

If it is good for baby's skin, it´s good for me too, so they say. I have to agree with that. Johnson's baby bedtime lotion is the most gentle lotion with the most beautiful fragrance that you feel in morning too. I bought bath too but I have not tried it yet. Don´t worry, I will bring you impressions.

Nema komentara:

Objavi komentar