utorak, 8. rujna 2015.

Blue door in Samobor


Kako ste mi? Nedjelju sam provela u Samoboru, cheesecake i macchiato u jednom od najljepših hrvatskih gradova. Predivna arhitektura, povijest na svakom uglu, mala riječica koja teče kroz centar, ljubazni ljudi - hmm, opis me podsjeća na Ljubljanu malo. Možda mi je zato Ljubljana toliko draga i obrnuto. Nije bilo nikakvog posebnog događaja, a grad je bio pun ljudi, šetača, motorista, svako mjesto na terasama kafića popunjeno. Volim crno-sive kombinacije. Uske crne traperice visokog struka su postale su obavezne u mom ormaru tokom sezone jesen-zima. Da ne bi bilo predvidljivo, obula sam crne sandale na petu. Najudobnije ikad, vjerujte mi. Mislim da bi čak bila spremna istrčati onu utrku u štiklama u njima, ali nećemo pokušavati.
Predlažem vam Samobor kao idealnu vikend destinaciju, ako ste blizu Zagreba, a ako i niste, mislim da u okolici možete pronaći povoljan smještaj za jednu noć i uz Samobor istražiti i njegovu okolicu. Samobor je mali grad i brzo ćete ga obići, ali vjerujte mi uživat ćete na svakom koraku. I da ne dobijem po nosu, probajte Samoborske kremšnite, ali što se mene tiče, uzmite bilo koji kolač i uživajte.

Do sljedećeg posta ljubim vas...


How are you? I spent Sunday in Samobor, cheesecake and macchiato in one of the most beautiful Croatian cities. Beautiful architecture, history on every corner, a small river that flows through the city, friendly people - hmm, description little reminds me on Ljubljana. Maybe because of that I like Ljubljana so much. There was no special event in city, and it was full of people, walkers, bikers, every place in bars was full. I love black and gray combination. Tight black jeans with high waist have become necessarily in my closet during the autumn-winter season. I put on my favorite black sandals, most comfortable ever, believe me. I think I even would be ready to run that race in high heels in them, but we will not try that.
I suggest you Samobor as an ideal weekend destination, if you are close to Zagreb, and if you not, I think that around Samobor you can find affordable accommodation. You can explore beautiful purlieus too. Samobor is a small town and you will not need a lot of time to explore it all, but believe me, you will enjoy every step. And of course try ˝Samoborska kremšnita˝, but as for me, try any cake and enjoy.

Till next post, kisses...


















T-shirt: Terra Nova
Jeans: H&M
Shoes: Deichmann
Bag: Primark (thank you Maja)
Sunglasses: no branded



Nema komentara:

Objavi komentar